dilluns, 25 d’abril del 2011

Un clàssic per veure un dia de pluja...


Hola de nou! Durant aquesta setmana santa vaig decidir mirar de nou Singing in the Rain, una pel·lícula que qualsevol gran amant dels musicals a de veure com a mínim un cop. Tot i haver-la vist ja tres vegades, aquesta em va semblar igual o fins i tot més impresionant que les anteriors. L'escena de Gene Kelly cantant sota la pluja és, a part de la més condeguda, una de les millors. La gràcia de Debbie Reynolds a l'hora de ballar i l'humor de Donald O'Connor també són imprescindibles en el musical (juntament, és clar, amb la gran interpretació de Kelly). Un altre d'aquests elements sense els quals la pel·lícula no sería el mateix és Jean Hagen (Lina Lamont a la pel·lícula) i la seva veu tant estrident. La meva escena preferida és en la qual es roda la primera pel·lícula amb so i tot és un desastre: entre l'estupidesa de Lina i els seus crits, resulta un troç especialment divertit i molt graciós. L'únic que crec que falla és la cançó de Broadway: trobo que la van allargar una mica massa.
En fi, si veus aquesta pel·lícula durant un dia de pluja (com vaig fer jo) quan s'acabi segur que et venen ganes de sortir al carrer i ballar com Gene Kelly. És una obra imprescindible, i un musical únic. Singing in The Rain

1 comentari:

  1. Que més dir: el meu musical preferit...Totalment d'acord amb la escena de la prestrena de la pel.li, bonissima ! Quant a Broadway Melody, jo no la trobo fallida...en tot cas un pel llarga,però molt innovadora en el seu temps!
    Enhorabona, un cop més per aquest bloc tant fresc...bé, en aquest cas, ben xop!

    ResponElimina