dissabte, 26 de febrer del 2011

El Discurs del Rei.


La pel·lícula comença de cop, amb el discurs del fill del rei. Aquest troç em va fer patir molt (aquest i molts altres). Trobo que és una gran pel·lícula, però crec que no estava gaire orientada per la meva edat, i per això vaig trobar algunes parts una mica pesat. Tot i això, va ser una pel·lícula molt commovedora, especialment la relació de confiança que tenen el rei Jorge, també anomenat Bertie (Colin Firth) i el doctor Lionel (Geoffrey Rush).
Per mi el moment més ansiós i "emocionant" és en el moment del discurs per la ràdio abans d'entrar en guerra. És l'escena que més expectativa em va crear.
Les escenes més gracioses són les de les clases que fa el rei: quan li posa la música, els exercicis que li fa fer en Lionel, quan comença a dir insults sense tartamudejar o quan canta.
El personatge que més em va convèncer va ser el de'n Lionel: me'l vaig creure molt. Amb això no dic que els altres no estiguessin bé, trobo que la majoria ho van fer fantàsticament. El que vull dir és que, si hagués de triar el més realista, escolliria en Lionel, tant per la manera d'actuar com per la gràcia que té fent-ho.
En fi, una pel·lícula que a mi no em va apassionar (no dic que no m'agradés), pero que si hagués estat uns anyets més gran segur que l'hauria disfrutat molt. Felicitats!

PD: diumenge són els Óscars! Dilluns a la tarda penjaré els resultats i donaré la meva opinió.

4 comentaris:

  1. Ja entenc que se't fes una mica pesada. A mi, en canvi, em va agradar molt i em vaig sentir identificada amb els mètodes del reeducador de la veu. De fet, quequejar és un problema psicològic d'inseguretat, de por. I no se sol saber d'on ve, perquè és la resposta a una mala eexperiència de la infància.
    Felicitats pel blog! E.T.

    ResponElimina
  2. Gràcies Elvira!!! Savia que acabaries aconseguint fer-te la conta Google i unir-te al blog! I si, el problema de l'home era la por, ja que davant un amic de confiança com en Lionel no quequejava tant, li sortia molt més narural. Aprofito per felicitar la pel·lícula, guanyadora dels 4 Óscar més importants.

    ResponElimina
  3. Llàstima que Geoffrey Rush no ha estat premiat, perquà interpretava molt bé el seu paper. Felicitats per aquesta gran pel·lícula amb la gran interpretació de Colin Firth.

    ResponElimina
  4. Una bona pel.li, i una actuació memorable d'en Colin Firth, que el propulsa cap a un merescut oscar... Felicitats per haver anat al cine a veure-la!

    ResponElimina