dilluns, 14 de febrer del 2011

Goya 2011...

Aquí us deixo un link on podreu trobar els resultats dels Goya 2011. No poso la llista escrita perquè tinc força comentaris a fer, i l'entrada seria molt llarga .
Bé, primer de tot, m'agradaria felicitar altre cop a Pa Negre, que ha obtingut nou Goyas (millor actor principiant, millor actriu principiant, millor pel·lícula...). Felicito també a Marina Comas (Pa Negre) ja que va guanyar un Goya i un Gaudí al mateix any. És un gran mèrit! Manuel Camacho (Entre Lobos, que és molt bona) també va estar nominat a millor actor principiant, però va sortir elegit Francesc Colomer (Pa Negre), els dos s'ho mereixien molt.
També estic molt contenta per Burried, els han donat els premi a millor so, i, a part d'altres premis, va estar nominada a millor pel·lícula.
En fi, felicitar a tots els nominats i premiats en aquests premis!

4 comentaris:

  1. Primer felicitar als guanyadors i també als altres perquè encara que no hagin guanyat cap premi han treballat dur per crear una bona pel·lícula. és curiós el cas de balada triste de trompeta de la qual s'havia parlat molt i només ha guanyat 3 Goya. Enhorabona!!!

    ResponElimina
  2. A mi també em va semblar extrany el cas de la Balada... Però no es poden queixar, que a mi em donen 3 Goya i em quedo feliç per tota la vida! També em vaig oblidar de felicitar a También la lluvia, que va rebre moltes nominacions.

    ResponElimina
  3. De la gala dels Goya (me la vaig tragar tota!) em quedo amb el gest de decepció d'en Manuel Camacho (Entre lobos) quan van dir el nom del guanyador(F.Colomer)...i les llagrimes de la Marina Comas a l'escenari.
    Ja veig que haurem d'anar a veure Pa Negre...i esperaré amb candeletes la teva critica!

    ResponElimina
  4. Felicitats per la pel·lícula "Pa Negre" que ha guanyat 9 premis Goya i a més 3 estatuetes del Festival dels Premis Gaudí. Encara que no l'hagi vist, m'han explicat que tot i que és una pel·lícula molt bona, és molt dura, i s'ha d'estar preparat per veure-la.
    (Marta González)

    ResponElimina