dimarts, 8 de febrer del 2011

"Els tresors de Audrey Hepburn".

En aquesta entrada m'agradaria parlar d'un magnífic regal que em van fer per l'aniversari: "Los Tesoros de Audrey Hepburn". Aquest llibre (comprat a The Cine) no només ens explica la vida de l'actriu, sinó que combina el text amb fantàstiques fotos, cartes, guions, entrades de les seves estrenes, dibuixos de la seva infància, imatges del naixement dels seus fills, dels seu casament... Aquests estan magníficament presentats, dins uns sobres transparents i com si fossin reals (inferior dreta). A més, el pròleg del llibre està escrit per un dels seus dos fills, Sean Hepburn Ferrer (inferior esquerra). La veritat és que quan vaig veure el llibre em va encantar, tant ben documentat, amb aquelles cartes i il·lustracions; és fascinant. És com si tinguessis la vida de l'Audrey a les mans, veient tots els detalls de les seves pel·lícules i llegint els seus guions. M'ho passo molt bé intentant llegir la carta de Truman Capote dirigida a l'Audrey, costa molt de llegir a causa de la seva lletra; o mirar els dibuixos que feia de petita...
En fi, un llibre indispensable per un fan de l'Audrey Hepburn com jo ;) El recomano moltíssim!

2 comentaris:

  1. Una entrada molt interessant, sobre un llibre molt maco, es veritat, i que ens permet coneixer una mica més a la Audrey Hepburn. Una actriu mitica, de fet, només cal anar a una botiga de posters i veure la quantitat d'iconografia al voltant d'ella!...mitica, i tan actual a la vegada, no?
    Enhorabona un cop més pel blog i la regularitat de les teves entregues!

    ResponElimina
  2. Un gran llibre per una gran actriu!! No m'estranya gens que sigui el centre d'atenció dels pósters juntament amb Marilyn Monroe. És una persona única, sé que sóc molt repetitiva, pero la veritat és que l'admiro moltíssim ;)

    ResponElimina