dilluns, 28 de febrer del 2011

Oscars 2010!


Ahir van tenir lloc els grans premis de cinema, els Óscars! Aquí us deixo els resultats:

Millor pel·lícula: El discurs del rei
Millor director: Tom Hooper, "El discurs del rei"
Millor actor: Colin Firth, "El discurs del rei"
Millor actriu: Natalie Portman, "Cigne negre"
Millor actor secundari: Christian Bale, "The fighter"
Millor actriu secundària: Melissa Leo, "The fighter"
Millor guió original: El discurs del rei
Millor guió adaptat: La red social
Millor pel·lícula llengua no anglesa: En un món millor (Dinamarca)
Millor pel·lícula d'animació: Toy Story 3
Millor fotografia: Origen
Millor cançó original: “We belong together”, "Toy Story 3"
Millor banda sonora original: La red social
Millor muntatge o edició: La red social
Millor direcció artística: Alicia en el país de las maravillas
Millor vestuari: Alicia en el país de las maravillas
Millors efectes visuals: Origen
Millor maquillatge: L'home llop
Millor so: Origen
Millor edició de so: Origen
Millor documental: Inside job
Millor curtmetratge de ficció: God of love
Millor curtmetratge documental: Strangers no more
Millor curtmetratge animat: The lost thing

Primer de tot felicitar El discurs del rei, que ha guanyat 4 Oscars en les categoríes més importants, i hi estic totalment d'acord. Lo de la Portman també em sembla just, m'han dit que en aquesta pel·lícula està fascinant. També preveia que Toy Story s'enduria el premi, és molt maca (em va fer plorar). L'Oscar dels efectes especials també era previsible, tot i que no crec que Origen es meresqui totalment el del so. Les altres pel·lícules no les he vist, exepte Alícia, que no em va fascinar.

3 comentaris:

  1. Uns Oscars una mica previsibles, no? Gràcies per a quest bloc tan xul.lo!

    ResponElimina
  2. Felicitats per les 1000 visites. Això si que és un bon bloc. I sobre els óscars jo crec que tots són merescuts tot i que m'hauria agradat que guanyés un premi l'actor principal de " la red social".

    ResponElimina
  3. Gràcies Pau! Estic molt contenta d'haver arribat a les 1000 visites, i gràcies a vosaltres!

    ResponElimina