dijous, 3 de febrer del 2011

Gràcies John Barry!


El gran músic John Barry va morir el 30 de gener. M'agradaria dedicar-li aquesta entrada a l'autor de la música de James Bond, també guanyador de molts Oscars per la millor banda sonora original. La veritat és que quan veia les pel·lícules de 007 no era conscient de la música de fons, però quan hi penses bé t'adones que sense aquesta peça essencial sentiries que falta alguna cosa a la pel·lícula. Ja veureu: proveu de veure'n una sense banda sonora, ja podreu comprovar que no és el mateix, sobretot en aquestes d'acció, on la música sempre dona el seu punt de tensió, por i un no-sé-què que et fa mantenir els ulls fixos en la pantalla. Per això m'agradaria felicitar a en Barry per aquestes bandes sonores tant magnífiques que sempre ens han acompanyat en les aventures de'n Bond (entre un milió).

3 comentaris:

  1. si tagraden les bandes sonores, hauries de coneixer a John Williams, Howard Shore, Hans Zimmer i James Horner. Son els meus preferits, ja em diras ;D

    ResponElimina
  2. PD: m'agrada molt el teu bloc, feia molt temps que no m'hi passava. Per si no saps qui parla, soc el teu cosinet XD Ja em passare mes sovint que m'has deixat amb la intriga.

    Et dono un consell? Incorpora un boto de facebook o RSS al blog. Aixo vol dir, que cada cop que creis una nova entrada, tothom que et segueixi, veura l'actualitzacio al facebook, twitter, etc.

    ResponElimina
  3. genial!!! Moltes gràcies joan ( o fantasy star) ja ho faré!

    ResponElimina