diumenge, 3 d’abril del 2011

Sóc el número 4.


M'agradaria comentar aquest llibre abans de l'estrena de la pel·lícula, i voldria dir que me l'he acabat en dos dies (unes 500 planes!). Amb això ja dono la meva opinió: una passada. M'ha enganxat des del pricipi fins l'última pàgina. No només l'argument és bo, sino tots els personatges, el transcurs de la història i la trama. No vull donar gaires detalls per qui vulgui veure la versió cinematogràfica, (ja en faré la crítica després de l'estrena ;).
Sobretot m'agradaria dir que no és un Crepúsulo. És el que diuen moltes revistes, però jo he vist totes les pel·lícules (les estrenades fins ara) i he llegit el primer llibre (no m'he molestat en llegir els altres perquè amb el primer ja vaig trigar un més) i ni de bon troç s'assemblen.
És una aventura trepidant, que et fa patir durant tota la lectura i et fa estar en tensió constantment.
Només volia comentar aquests punts; ja aprofundiré més en la crítica de la pel·lícula. En tot cas la recomano moltíssim. Està protagonitzada per Alex Pettyfer i Dianna Agron.

4 comentaris:

  1. ...si hem de jutjar per la passió amb la qual et vas enfrascar en la lectura d'aquest llibre...té mooooolt bona pinta!

    ResponElimina
  2. I tant i tant!És senzillament espectacular la manera en com t'enganxa!

    ResponElimina
  3. jeje gracies per la opinio, ara tinc mes ganes de veure-la! dema vaig a la preestrena de la peli pq tinc entrades gratis, voleu venir? jaja segur k sera una gran pelicula. i no em puc creure k l'hagin comparat amb crepusculo... pero si es "totalment" contraria XD

    a veure si anem algun dia juns al cine k ara en fan 5o 6 de bones! axi de pas fem critikes junts, k tenim gustos semblants

    ResponElimina
  4. jaja d'acord pero jo ja hi vaig amb el raul divendres si vols venir amb nosaltres... ja m'ho diras!

    ResponElimina