dissabte, 26 de març del 2011

Paris When it sizzles


Avui m'agradaria comentar una altra de les pel·lícules de l'Audrey Hepburn, protagonitzada per ella i William Holden. No és de les que més m'han entusiasmat, s'ha de dir que era una mica irregular: alguns troços estaven molt bé, però n'hi havia d'altres que et feien deixar anar un sospir, esperant que s'acabés aquella acció.
A més, l'argument està molt bé, el guionista i l'escriptora que comencen a escriure la pel·lícula, que és com un reflex del que els passa de veritat. Trobo que la idea està molt bé, pero a vegades et perdies una mica. Tot s'ha de dir, però: la interpretació de tots els personatges és genial.
M'agrada molt una de les escenes del començament, quan comencen el guió: la Gabby (el personatge de la pel·lícula que estàn escrivint) està amb un actor, i en Holden diu que s'assembli al Tony Curtis. I aleshores, aquest actor es treu el casc de la moto i és el mateix Curtis.
Això és el que deia abans, moments molt bons i moments avorridets.
En fi, m'esperava bastant més d'aquesta pel·lícula, suposo que per això em vaig decepcionar.

2 comentaris:

  1. Me encanta tu critica, escribes muy bien Marina, gracies !!!! Un abrazo muy fuerte del otro lado del mundo. Tu Bea

    ResponElimina