dissabte, 21 de maig del 2011

Pirates del Carib 4

M'agradaria començar dient que és la que més m'ha agradat de tota la saga (de fet és l'única que realment he entès de cap a peus). Trobo que aquest cop van "cuiadar" una miqueta més la història perquè poguessis anant lligant caps durant el transcurs de la pel·lícula, ja que a les 3 anteriors no entenies ni la meitat (almenys jo). Cal dir que aquesta m'ha deixat ben impresionada, senzillament fabulosa. No crec que altres persones pensin el mateix, ja que sobre aquestes pel·lícules sempre hi ha diverses opinions; bé, doncs aquí donaré la meva. Em va agradar molt la interpretació de Penelope Cruz, pero més que ella el que em va encantar va ser el personatge que ella interpretava, Angelica, una enigmàtica dona del passat d'Sparrow. El caràcter que tenia, la manera de ser i com tracta a Jack Sparrow ... és de les coses que més em va agradar (a part de la música, que és fenomenal en tota la saga). Altres elementsindispensables, (sense contar Jack Sparrow, sense el qual res seria el mateix) són els escenaris on va transcorrent tot: aquelles platjes de sorra blanca, la selva, el mar en tempesta i el palau del Rei. En aquest últim té lloc una de les primeres escenes realment divertida, especialment la persecució que s'hi fa a l'interior. Jack Sparrow és ÚNIC. En moments tensos, aquells en que no pots deixar de mirar la pantalla, sempre sap trencar l'ambient amb una brometa.
Acció en massa i aventura combinades amb un toc d'humor.

2 comentaris:

  1. Jo encara no l'he vista ja et dire a veure k em sembla. Pero no crec k realment sigui la mes bona, ni k les altres siguin tan dificils d'entendre home XD Ni k fos del pal matrix. Weno, segueix escribint k m'agrada el teu bloc!


    PD: I no es jack ESPARROW (això es una espanyolada XD), es SPARROW. K lo altre fa mal a la vista jaja

    ResponElimina
  2. Jaja! Ja ho he arreglat. no se perquè ho vaig escriure així, si sempre escric Sparrow... I mira, jo les laltres no les vaig entendre... Ja he dit que aquestes pel·lícules tenen molta diversitat d'opinions ¬¬

    ResponElimina