divendres, 15 de juliol del 2011

Senyores i senyors, benvinguts al Cabaret!


Aquesta pel·lícula és un bon exemple dels millors musicals. Tant la manera de cantar, actuar i ballar de Lizza Minnelli són espectaculars, pero el que ho fa espectacular és la gràcia que té aquesta actriu. No m'extranya que aquest hagi esdevingut un dels musicals més famosos.
Té escenes xocants, per exemple quan, durant les cançons, intercalen troços on hi ha nazis pegant a la gent amb els balls del Cabaret. També hi ha humor. Jo, personalment, vaig riure molt quan ella diu que està embarassada en veu alta i tota la biblioteca es gira per veure què dimonis passa.
És una pel·licula extraordinaria. Tot i que em costa triar, de totes les cançons em quedaria amb Maybe This Time, em va emocionar molt, tot i que Cabaret també era excepcional.
El meu personatge preferit, tot i que sembli extrany, no és Sally Bowles ni Brian Roberts (els dos protagonistes): és el presentador del Cabaret. Tot i que no és el que surt més, trobo que ho fa tot amb tanta gràcia i energia que també passa a ser un dels personatges imprescindibles de la història.
És un musical inolvidable. Cabaret

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada