dimarts, 16 d’agost del 2011

Super 8.



Hola seguidors! He estat fora durant uns dies perquè no tenia internet, i estava ocupada veient altres pel·lícules per penjar-ne la crítica al blog ;) Doncs entre totes les que he vist, he triat Super 8, ja que a Espanya encara no s'ha estrenat (l'he vist a França) i volia recomanar-la perquè l'anéssiu a veure. A mi em va encantar, és una mena d'E.T però amb més violència. Un grup de nois que estàn rodant una pel·lícula de Zombies i presencien un accident de tren. A partir d'això, ja ho veureu vosaltres.
Els personatges éren encantadors, especialment el protagonista (Joel Courtney), al qual se li mor la mare al principi de la pel·lícula. La història bull d'energia, no hi ha cap moment en què no passi res; l'emoció està assegurada.
L'intriga està en que fins al final no t'ensenyen què és la "cosa" que s'ha escapat del tren, la veus en alguns moments però no aconsegueixes distingir què és exactament. Això fa que durant el transcurs de la història fixis els ulls en la pantalla, en la "cosa", i et manté atrapat a la butaca.
Encara que jo, amb el titol, pensava que tindria més relació amb la pel·lícula que creen, no tant amb la ciència ficció. M'haurien agradat més escenes del rodatge, que precisament són les que més em van agradar. També haurien hagut de potenciar més la idea de que la història transcorre durant els anys 80, no es veuen gaires trets identificatius de l'època.
Tot i això, no us la podeu perdre. Vaig acabar la pel·lícula somrient, és preciosa, tot i que no vaig acabar d'entrar en la història.
Si us va agradar ET aquesta és indispensable. Una pel·lícula que té un peu al passat i l'altre al present.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada